Si-Mohamed Saïd is benoemd tot Chief Marketing Officer en lid van het Executive Comité van Generix Group. Hij komt bij de SaaS-software specialist in dienst om de go-to-market versterken en de internationale expansie versnellen.
In een markt die gedreven wordt door de AI-revolutie, wil Generix Group zijn positie als toonaangevende wereldwijde speler in de cloud (SaaS) markt consolideren. Het doel van het bedrijf is om bedrijven van alle groottes te helpen bij het digitaliseren van hun supply chain en financiële processen, en om klanten en leveranciers met elkaar te verbinden door data centraal te stellen in het beheer van stromen. Het bedrijf is daarom begonnen aan een grote transformatie om zijn groei en innovatie in de cloud te versnellen.
“Generix Group bevindt zich op een belangrijk moment in haar transformatie. Ik ben enthousiast om deel te nemen aan dit nieuwe avontuur en kijk ernaar uit om onze klanten de unieke waarde van ons AI-aangedreven cloud (SaaS) portfolio te laten zien,” zegt Si-Mohamed Saïd.
Si-Mohamed komt bij de groep om marketing en communicatie te leiden en de SaaS-ambitie van de groep op wereldwijde schaal te ondersteunen. Hij heeft een ruime internationale ervaring in de
softwarewereld. Hij vervoegt de groep na bijna 20 jaar bij SAP te hebben gewerkt, waar hij verantwoordelijk was voor de marketing van het volledige ERP-productportfolio en verschillende
zakelijke toepassingen (bijv. financiën) en industrieën. Hij leidde met succes talrijke productlanceringen – van strategie tot uitvoering – en transformaties op wereldwijde schaal.
Hij gaf ook leiding aan het marketing- en digitale SaaS-team voor de ECEMEA-regio bij Oracle. Hij heeft een diploma in computerwetenschappen van de Université Paris-Sud en een Master of
Science in Supply Chain Management van de ICN Business School. Hij voltooide zijn initiële opleiding door zich te specialiseren in marketing aan de HEC op het gebied van digitale marketing,
marketingstrategie, planning en uitvoering, en in marketingstrategie aan de ESCP.