FedEx heeft een nieuwe tool gelanceerd die e-commerce klanten moet helpen om hun tijd te spenderen aan verkopen, niet aan verzenden. De tool is gemaakt voor bedrijven die meerdere online winkels uitbaten. De Fedex.com Integration Manager is een web-based tool die het verzendproces vereenvoudigd. Het werkt naadloos met e-commerce platformen zoals eBay, Amazon, Etsy, Google Checkout en Yahoo. Het helpt die bedrijven om hun zendingen te organiseren, beoordelen en op één plaats te organiseren (ook al zijn er meerdere eshops).
Charlie Ciaramitaro, directeur marketing bij FedEx Services stelt het zo: “Zoals elke ondernemer die meerdere online winkels beheert weet, is het managen van zendingen van goederen een tijds intensieve bezigheid. De FedEx Integration Manager tool maakt het eenvoudig en geeft ondernemers meer tijd om zich te concentreren op wat ze best doen, het laten groeien van hun activiteit.”
Bedrijven kunnen de informatie van hun leveranciers éénmaal ingeven, en de tool zal orders verzamelen en consolideren bij elke login. Een centraal order systeem maakt het eenvoudig om orders te bekijken en labels te printen.
Meer info:
https://www.fedex.com/integrationmanager.